onsdag den 23. maj 2012

Morgenmadssuppe

Som overskriften meget rigtig fortæller, vågnede jeg op med en lyst til suppe - en lyst, der ikke kunne vente til frokost! (jeg er hjemme for tiden, så muligheden for varm frokost er der.. )

I skabet fandt jeg Knorr's pulversuppe, men ingredienslisten sagde vist det hele. Det blev istedet til en dejlig tomatsuppe med lidt chili, samt en peberfrugt og et par buketter broccoli. Det er lidt svært at lave suppe til kun éen person, men nu har jeg da også til frokosten .. (:
 Jeg kunne forestille mig, den ville være god med lidt groft brød.



 Nå, nu venter en fysikrapport, tre eksamensdispositioner, en cykeltur til biblioteket, en stor opvask og en kæmpe bunke vasketøj!




- BornInTheHorizon på en onsdag morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar