torsdag den 24. maj 2012

Overspringshandling(er)

Når man er mig, og man skal forberede sig til prøver, sniger der sig tit en lille (og rigtig mange store.. -.-') overspringshandling(er) ind.
Jeg gik igang med kiksebagningen, meget inspireret af Lone's tudekiks - jeg lavede dog halv portion og erstattede noget af melet med rugmel. Jeg fik 38 ud af portionen, ca. 1 ½ bageplade.
De blev ret kære.. (:






Men det var selvfølgelig ikke nok. For da kiksene kom ud (jeg brændte de tyndeste på..), var det vist ved at være tid til frokost - mere tomatsuppe! Denne gang var opskriften:

1 dåse hakkede/flåede tomater (ØKO!!)
90 g haricot verts
70 g broccoli
2 fed hvidløg
Salt + peber + chili + 1 dl vand.


Meget simpelt, joh, men godt. Og NU må jeg vist tilbage til læsningen - men internettet skranter, og så er det jo lidt svært..





MEGET studieengageret,
- BornInTheHorizon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar